lunes, 29 de agosto de 2011


Why do lovers break each others hearts?
Oh, tell me why the lovers have to drift apart?
When me met the world was right
now I'm crying every night
Why do lovers break each other's hearts?

Why do lovers break each others hearts?
Oh, tell me why can't lovers finish what they start?
A year ago we were one
now just look at what we've done
Why do lovers break each others hearts?

Tell me, tell me, I don't understand
why we always hurt the ones we love?
Tell, me, tell me where's the life we planned?
where are the dreams that we were dreaming of?

(...)

El colmo del cinismo en el "amor": exigir monogamia máximo nivel pero poner a tu muñequita a dormir para jugar con otras.

3 comentarios:

  1. La grandeza de las personas se mide por la lealtad de su corazón y la humildad de su alma.
    R.D.Sequera

    ResponderEliminar
  2. Love will tear us apart... Joy Division.
    (creo que tenéis que explicarme muchas cosas) :***

    ResponderEliminar
  3. Geniaaaaal!!! >.< tanto la cita de mi querido anónimo, como la canción de la dulce mareé (aunque ésta es bastante como para cortarse las venas, no lo niegues Bea)
    Ay! Que bien sabeis completar mis entradas cariños mios!!! :***********

    ResponderEliminar